22 Şubat 2013 Cuma

Mercek Altındaki İsim: Anne Hathaway

15'incisi düzenlenen Kostüm Tasarımcıları Derneği Ödülleri'ne katılan Anne Hathaway'in bu güzel elbisesi sence hangi markanın? Tabii ki Gucci!



Beverly Hills Oteli'nde düzenlenen törene yeni sezon bir Gucci elbiseyle katılmak bence de oldukça mantıklı. Fakat bana göre bu kısa saçları hala yanlış bir karar. Biz onu uzun saçıyla Acemi Prenses (The Princess Diaries) filmindeki haliyle ve uzun saçlarıyla sevmiştik, değil mi?


Ben genel olarak elbisesini, görüntüsünü sevdim ama o ayakkabılar çok olmamış gibi. Elbisenin özellikle yakası çok şık. Sen ne dersin?


Acemi Prenses (The Princess Diaries)



8 yorum:

  1. Ben begenmedim ya! Bu kadar zayif bir kadinin boyle genis kesim giymesi sulieti bozuyor bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oscar töreninden sonra bende bi bakınca tekrar beğenemedim :)

      Sil
  2. Bence çok hoş görünüyor. :)

    YanıtlaSil
  3. Ya değişik bi güzelliği var anne nın tarzını kocaman agzını sevıyorum ben ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seviyorum ama saçı uzunken daha iyiydi.

      Sil
  4. ayakkabıları hiç olmamiş gercekten. bi de ayak parmaklarında kına mı var yaa??? :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha hiç dikkat etmemiştim. Kötü bir oje seçimi o kesinde.

      Sil

Söylemeden geçemeyeceğim