26 Kasım 2011 Cumartesi

Kış Sokak Modası: Manto

İlk önce kış sokak modası etek dosyasını inceledikten sonra sıra geldi mantolara. Soğuk havalar için çoktan mantonu aldın ve sıra geldi kombinlere değil mi? Aslında kış için en sihirli parça mantolar,kabanlar. Nedeni ise içine ne giyersen giy üstüne şık bir manto geçirince süper gözüküyorsun.

Bakalım sokaklarda manto modası ne durumdaymış. Öncelikle manton kısaysa eğer bu kombinlere bir göz at.

                       

                    


Yok benim mantom uzun ben onları nasıl kombinlemeliyim diyorsan aşağıdaki önerilerde senin için.

                    


       
       
        

5 yorum:

  1. Hele artik sigara yasagi sebebiyle hayat hep disarda akiyor. O sebeple paltolar muhim :)

    http://stylishtimes.blogspot.com/

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. =) ben sigara içmememe rağmen çevremdekiler yüzünden tam olarak bahsettiğin durumdayım. Sürekli dışarıda oturunca manto şart.

    YanıtlaSil
  3. beğendim bu kombini, çok şık durmuşşş!

    YanıtlaSil
  4. coco-jelly : evet mesela yeşil çok güzel ben alır giyerim

    özge bayrak: teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Söylemeden geçemeyeceğim