16 Mart 2013 Cumartesi

Telefon Kılıfı Modasına Hazır Mısın?

Takı ve aksesuarın her türlüsünü seven ben tabii ki söz konusu telefon olunca da en güzelini arayan biriyim. Bu yüzden telefon kılıflarına karşı ayrı bir zaafım var. Hatta farklı telefon kılıflarını sevdiğim için bile telefonumu değiştirip iphone aldım desem yalan olmaz. :)


SYYAH yeni tanıştığım fakat hem ürün modellerinden hem de kalitesinden memnun kaldığım bir marka. Zaten o kadar şıklar ki kombin yaparken kıyafete uygun olarak seçilebilir.  

DUMAS / Pink modeli bu kombin için mükemmel! 



DUMAS / Python Gold Brown ise bu kombini tamamladı. 















El yapımı hakiki deri ürünlerini incelemek istersen www.syyah.com 'dan veya facebook sayfalarından ulaşabilirsin.

14 yorum:

  1. Çok şık kılıflar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer modellerini görünce daha çok beğeneceksin eminim :)

      Sil
  2. ay ben hello yazan t shirtü beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. evet bu işin de modası varmış gerçekten :)) ben pek vakit ayıramıyorum ama aslında elimde olsa hergün yeni kılıf kullanırım :)
    güzel yorumun için teşekkürler canım....mutlu haftalar :)

    YanıtlaSil
  4. yokyok kılıftan bıktım ben :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bunlar farklı olduğu için bence bi şans vermelisin.

      Sil
  5. bayıldım vallahi, gelecek kılflarım gözümde canlandı bile:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu 2side var bayıla bayıla kullanıyorum :)

      Sil
  6. en çok dior ojelerinin kılıflarına hastayım:)

    YanıtlaSil

Söylemeden geçemeyeceğim