24 Ocak 2012 Salı

2012 Modasında Mor ve Yeşil Alarmı

     2012'nin stil ipuçları yavaş yavaş geliyor. Yazın ne giyeceğiz ya da hangi renkler moda olacak diye az çok duymaya başladık. Patlıcan moruyla yeşilin birlikte kullanıldığı zarif seçimlere hazır olun derim ben! Şık bir görünüm için bundan sonra alışverişlerinize bu renkleri de katmalısınız. 


Kış için neler alabilirim diyorsanız öncelikle bu tonlarda bir kazağı öneriyorum. Bunu tamamlayacağınız deri bir eldiven (özellikle rengi siyah) olursa nefis olur, şiddetle önerilir. (Kazak: Gerard Darel)
Pastel tonlarındaki bu etek ise balıkçı kazakla ne kadar güzel olur bir düşünün. İnce bir deri kemerle tamamlayabilirsiniz. Rengini ben çok beğendim cıvıl cıvıl. ( etek:Jil Sander )
Eldiven çok şık bir aksesuar ama bir de böyle güzelleri olunca dayanamıyor insan.Sıcacık bu eldiveni ise güzel bir mor şapkayla tamamlayın. Klasik eldiven renklerini griyi, siyahı unutun yani.(eldiven:mango)
Şu ana kadar ben asla yeşil ayakkabı giymem diyenlerin bile vazgeçeceği bir ayakkabıda sıra. Elma yeşili bu mükemmel ayakkabılar yaz rengi olmasının yanı sıra tam olarak Carrie Bradshaw tarzı. Benim gibi sex and  the city tutkunları çok sevecek bu ayakkabıyı.(ayakkabı: Asos)
 Çantadan bahsetmezsek olmaz tabiki tavsiyem ise mor bir çanta çünkü kendisi yeşil hırkalarınıza çok yakışır.(çanta: asos)




9 yorum:

  1. işte bu benim için güzel bir haber, çünkü bu birlikteliği çok severim:)

    YanıtlaSil
  2. Bende çok sevdim pek kullanmadım bugüne kadar ama bunları görünce bayıldım. Hemen başlıcam bende bu trende :)

    YanıtlaSil
  3. Bende yeşil ve mor uyumuna bayılırım.

    YanıtlaSil
  4. çok gülzemiş nasıl kaçırmışım ben bu uyumu

    YanıtlaSil
  5. ben de mint bir etek almayi planliyorum yakinda :)

    http://stylishtimes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Al tabi çok kullanırsın mor rengini de unutma hatta :)

    YanıtlaSil
  7. Süper uyum olmuş bayıldım :)

    YanıtlaSil

Söylemeden geçemeyeceğim