13 Şubat 2012 Pazartesi

Mimlendim !

Modamotto beni mimlemiş! Bende hiç durmadan hemen soruları cevaplıyorum tabi ki sonrada başkalarını mimleyeceğim. :)


1. Sence çok anlamlı bir söz?
''Stil ve moda arasındaki fark, kalitedir."  Giorgio Armani


2. Makyajında olmazsa olmazın?
Eyelinerım olmadan dışarı çıkmam.

3.Uyguladığın güzellik tüyosu nedir?
Aksatmadan peeling + tonik diyebilirim.

4. En sevdiğin içecek?
Kırmızı şarabı çok severim tabi yanında peynir tabağı olacak. :)  

5. Nefret ettiğin birşey? 
Ego problemli kişiler.

6. En çok sevindiğin iltifat?
Tek bir kelime söyleyemem ama başarılarıma iltifat edilince sanırım daha çok başarılı oluyorum.

7.Favori kitabın?
Elif Şafak-Aşk'ın bende özel bir yeri var diyebilirim.

8.Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü?

Sanırım bugüne kadar kimseye benzetmediler beni.

9. Herkesin beğendiği ama senin sevemediğin bir ürün?
Popüler kültüre karşı bir önyargım var o an herkesin elinde olan bir kitabı okumak istemiyorum mesela veya herkesin çok beğendiği bir ayakkabıyı.

10. Şu an en çok almak istediğin kozmetik ürünü?
Chanel Hyde Park Rouge Allure Lipstick








8 yorum:

  1. Hmm bebde sarap ve peyniri cok severim:)

    YanıtlaSil
  2. :) o zaman senide mimliyorum hemen !

    YanıtlaSil
  3. Hey eline sağlık canım demek sen de bendensin kırmızı şarap tamamdır! :) Duygu'cum ben aslında seni de mimlemiştim o yazıda ama haber vermeyi unutmuşum:))) alsana bir twitter :)

    YanıtlaSil
  4. :) evet evet bende tam bir şarapçıyım !

    YanıtlaSil
  5. Süper yayınlayacağım ben de :)

    YanıtlaSil
  6. bende mimlenmiştim...;) ve en sevdiğim içecek kesinlikleeeeeee şarapppp.. o şahane bir içecek.. bence bir sanat..

    YanıtlaSil
  7. Ama beyaz değil kırmızı taibki :)

    YanıtlaSil

Söylemeden geçemeyeceğim