14 Nisan 2012 Cumartesi

Sezonun Gözlük Trendleri

Sende benim gibi bu aralar nasıl bir gözlük alsam derdindeysen bu yazı tam senlik! Çünkü yeni bir gözlük arayışında olan ben sürekli geziniyorum ya da etrafımdakileri inceliyorum ama bir türlü karar veremiyorum. Sonunda yine klasik bir seçim yapıp büyük yuvarlak gözlüklere yöneleceğim sanırım ama karar vermeden önce gelin hep birlikte bu yazın trend gözlüklerine göz atalım. Belki bu yıl klasik seçimimizi bırakıp yeni bir başlangıç yaparız. =)


Öncelikle karar vermen gereken konu koyu renk mi yoksa renkli bir seçim mi? Koyu renklere bakıyım diyorsan önden belirtmem gerek bu yıl senin yılın değil fazla seçenek yok.
Thierry Lasry

 D&G

Pull & Bear
 Ray Ban

Sıra geldi bu yılın sezonun en renkli, en trend gözlüklerine. Koyu renk gözlüklere alışık olduğunu biliyorum ama bu renklilerin ne kadar güzel olduğunu görmeden önceydi.
Uterque

Lacoste

Optic 2000 / Karl Lagerfeld

Paul&Joe

Stradivarius

Tru Trussardi

Zara

Bershka

Esprit 

 H&M

H&M


Peki bu seçeneklere baktıktan sonra hangisini tercih ederdim? Sade olmakta ısrarcıysam siyah D&G ama bundan sıkıldığım için Tru Trussardi veya Stradivarius gayet ideal benim için. Siz olsanız hangisini seçerdiniz bu yaz için?

13 yorum:

  1. Karl Lagerfeld,Zara ve H&M çok şık canım ,güzel paylaşım ;)

    YanıtlaSil
  2. john lennon gözlüğü vazgeçilmezim :) ama hepsi çok hoş

    YanıtlaSil
  3. :) hepsi güzel hepsi alınası

    YanıtlaSil
  4. mangonun modellerini de beğeniyorum ben :)

    YanıtlaSil
  5. Oldukça faydalı bir post olmuş bu :) H&M Zara ve Lacoste süper :)

    YanıtlaSil
  6. :) Miyuki evet mangoda güzel olabiliyor.
    teşekkürler queen :)

    YanıtlaSil
  7. h&M bir harikaymışşşşş :)

    YanıtlaSil
  8. Tru Trussardi!nin gözlük modelini çok begendim:) Siyahı daha güzel olurdu bence:) ezgigulbagi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. bu günlerde benim gözüm çok aç hepsini alabilirim :))

    YanıtlaSil
  10. =) Her renkten bitane bizim olsa ya

    YanıtlaSil

Söylemeden geçemeyeceğim