26 Mart 2013 Salı

2013 Yaz Takı Modasında Neler Var ?

Hava bir iyi bir kötü... Benim gibi çizmesini/botunu hemen kenara atanlar için ilkbahar-yaz defilelerini inceleyerek yaz takı ve mücevherlerinde trend ne olacak onu araştırdım.



Öncelikle sende benim gibi oversized modalarını seviyorsan ilk trend seni de mutlu edecek. Mont, kabanlardan sonra sıra oversized küpelerde! Dolce & Gabbana defilelerinde gördüğümüz küpeler gibi...


Bir diğer trend ise aslında geçen yıl aramıza katılmıştı bu yılda bizimleymiş. Saint Laurent defilelerindeki gibi metal yaka kolyelerinizi atmayın çünkü bu yazda moda.


Modası hiç geçmeyecek takılardan biri kesinlikle inciler. İnci bir kolye veya bileklik her zaman güzel bir fikir. Bu sezon sanırım çantalar küçülerken takılar büyüyecek. Bunu ben söylemiyorum, Chanel aracılığıyla Karl Lagerfeld söylüyor. 


Sembollerin takıda moda olmasını seven biriyim. Ama Kenzo'nun kaplan pençesi trendi çok hoşuma gitmedi.


Bir diğer trend ise hem spor hem şık kombinlere kullanılabilir, zincir kolyeler. İşte böyle her duruma uyan şeyleri daha çok seviyorum. Nina Ricci gibi..


Büyük sallantılı küpeleri çok kullanan biri değilim. O yüzden Versace'ın saçaklı küpeleri benden çok sizin için.


Boncuk kolye diyince çocukluğumuza gitsekte bu yaz onlarda geri dönüyor. Ralph Lauren defilesinde döndü bile aslında.


Kenzo'nun panter pençesini sevmedim ama Roberto Cavalli'nin panter bileklikleri bence çok şık.





8 yorum:

  1. ay renkliymiş bayaa ne güzel

    YanıtlaSil
  2. Bayildim bu orneklere. Burada 'Bauble Bar' diye bir site var. Orada yeni boyle kocaman kupeler geldi acaba takarmiyim diye merak ediyordum.

    Blog'unu yeni buldum.
    Bende beklerim.
    Sevgilerle,
    Defne.

    YanıtlaSil
  3. Selam canim.. hemen geldim ziyaretine.. Bu sabah sevgili ASH botlarima dedim ki : nefis bir sezon gecirdik ama artik yeter.. hadi bugun son gunumuz olsun.. :)) Dolayisiyla bahari cagiran her post icin warm welcoming party duzenlerim.. Ornekler cok hos ! tesekkurler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Zorlu bir veda olmuştur eminim ama biraz ara iyi gelecek hepimize

      Sil
  4. Zevkliymişsiniz, takılara bayılırım, bunlarda güzelmiş :)

    YanıtlaSil

Söylemeden geçemeyeceğim