3 Mayıs 2012 Perşembe

Düğüne Giderken Ne Giyilir? 3 Kokoş Kombinler

Bilmiyorum hatırlar mısın ben küçükken gazete kartondan bebek veriyordu. Bu bebeklerin bir de kağıttan kıyafetleri oluyordu sen onları kesip kartonun üzerine tutturuyor yani kıyafetini değiştirebiliyordun. İşte bu bebeklere en çok özendiğim an kesinlikle çok kıyafet denemekten yorulduğum anlar. Kabine 20 tane elbiseyle girip nasıl hiçbirini beğenmeden çıkabiliyorum bazen bende anlamıyorum.

Şimdi Düğüne Giderken Ne Giyilir? 2 Uzun Elbiseler ve Düğüne Giderken Ne Giyilir? yazılarından sonra serinin son yazısını yazıp sizi kaderinizle baş başa bırakıyorum. Son ilham önerim ise düğünlerde kokoş kombinleri ve abartılı elbiseleri sevenler için.











18 yorum:

  1. şu renkli şahane elbise,, ve siyah ayakkabı çanta kombinine bittim... ;) çok giymek istedimmmm

    YanıtlaSil
  2. doreli kombinlere bayıldım bende çok güzel duruyorlar :)

    YanıtlaSil
  3. İlk kombine bayıldım süper.. hatta biz de bir müşterimize buna çok benzer bir kıyafet hazırlıyoruz bu aralar

    www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
  4. :) ah öyle mi eminim çok güzel olur

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, bende bu yaz kardeşimin kır düğünü için kıyafet düşünüyordum,bakalım sizin seçimleriniz bana uyacakmı.

    YanıtlaSil
  6. kombinler cok güsell ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. tam da Antalya'ya düüne gitmek için hazırlık yaparken iyi oldu :)

    YanıtlaSil
  8. tamda düğün mevsimi başlamışken çok işe yaradı teşekkürler
    sevgiler...ozlemtuana@blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. =)) bende teşekkür ederim yorumun için

    YanıtlaSil
  10. O kagıt bebekleri hatrlamaz mıyım hiç, bayılırdım içimdekı moda delisis daha o zaman kendını göstermiş de anlayan olmamş :) Denemeye üşenen ve coğu şeyı denemeden alanlardanım ben de :)Kombınlerin de hepsinı sevdım ama ilk baştakı sıyahı secerdım şu an bı davete gıdecek olsam

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. süper bir görsel bu bayıldım ama gel de ikna et herkesi :D

    YanıtlaSil
  12. Bir Alışverişkoliğin İtirafları: Benimde modaya ilgim onlarda başladı galiba çok seviyordum onları:)

    Teşekkür ederim Rococosh =) Edilir edilir n'olcak biraz cesaret.

    YanıtlaSil
  13. son kombin hayatımın aşkı olmuş olabilir kesinlikle:)) rosaygrismoda.blogspot.com

    YanıtlaSil

Söylemeden geçemeyeceğim