18 Haziran 2012 Pazartesi

Kimdir Bu Vivienne Westwood?


Hepimizin bayıldığı Melissa ayakkabıların annesi Vivienne Westwood'un sizde benim gibi farklılığını seviyor musunuz? Benim gönlümü fethettiği an sanırım ayakkabıdan önce Sex And The City filminde Carrie'nin giydiği Vivienne Westwood gelinlikti.




Vivienne Westwood klasik modaya punk ve new wave akımlarını getiren ingiliz modacı. Cesur ve kesinlikle  sıradışı! Yaratıcı ruhunu kaybetmeyen farklı modacıları çok seviyorum. Dönemine zıt giden kumaşları kesen biçen ve kendine göre yorumlayan öncü biri o. Peki Vivienne Westwood denilince aklımıza neler geliyor?


Yüksek topuk merakı! Hatta Naomi Campbell'in bir defilede yüksek topuklar yüzünden düşmesine neden olmuş. 

Vivienne'den bahsedip Melissa ayakkabıları es geçersek gerçekten ayıp olur. Plastik ayakkabı mı olur diye düşünme mis gibi kokusu ve rahatlığıyla henüz tanışmadıysan bu çok önyargılı bir davranış olur. Jelly Melissa ayakkabınızı alıp salonunuza oda kokusu olarak bile kullanabilirsiniz o kadar diyorum. Türkiye'de Billstore mağazalarından alabilirsiniz. Orjinal olmayan ürünler ise hem plastik kokuyor hem de ayağınız o kadar da rahat olmuyor. Fiyatlar ise 150-450 Tl arasında değişiyor. 
450TL


150TL



Tabi ki sadece Melissa değil, her biri sanat eseri gibi birçok ayakkabısı var.





Her alanda oldukça yaratıcı olan Vivienne Westwood konu gelinlik olunca da oldukça farklı tasarımlara imza atıyor. Punk esintilerinin yanı sıra gelinlikler oldukça şık. Carrie'nin gelinliği çok konuşuldu fakat sadece o değil daha başka güzellikleri de var. 


Peki hem melissa hem gelinlik bir arada olursa nasıl olur? İşte cevabı!







22 yorum:

  1. Yaratıcı insanlara bayılıyorum,hele o ayakkabılara...

    YanıtlaSil
  2. farklı olanları çok seviyorum bende =)

    YanıtlaSil
  3. Hem de nasıl seviyorum! uçuk kaçık olmasını ve kimseyi umursamamasını.. Melissa lar için pek aynı şeyi söyleyemeyeceğim ama.. :)Hiç sevemedim onları

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Gelinlikleri ve diğer tasarımları yeter eğer melissaları sevmiyorsan :)

    YanıtlaSil
  5. She is amazing and those pieces are gorgeous

    YanıtlaSil
  6. başarılı gerçekten ama melissaları ben sevmiyorum pek :)

    YanıtlaSil
  7. Ben her zaman çılgın tasarımlara bayılmışımdır ama o koca platformlu ayakkabı ve çizmeler pek benlik değil. İlk gelinlik bu arada muhteşem!!!

    http://www.berry-dew.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. :) Muhteşemötesi hatta favorim!

    YanıtlaSil
  9. Farklı ve ilginç tasarımlar,oldukça güzel..

    YanıtlaSil
  10. çok yüksek topuklular hariç başarılı bence...

    YanıtlaSil
  11. :) yüksek topuk seven biri olarak hamide sana katılıyorum bi sınır olmalı.

    birincisin benimde hepsinde aklım kaldı.

    YanıtlaSil
  12. Ayakkabılar ve kadın korkunç melissalar baş tacı:)) Ama 450 etmez aç endless.com'u en alası 100 dolara alırsın:)

    YanıtlaSil
  13. kesinlikle alışveriş danışmaına katılıyorum,duygularımın tercümanı oldu

    YanıtlaSil
  14. benim aşık olduğum ayakkabılarda flower mağazalarında onların üstüne fazla ayakkabı tanımıyorum fiyatlarda 399 ve üzeri

    YanıtlaSil
  15. :) vuuv bakıcam hemen alışveriş danışmanı.

    Demetcim onlara da bakmam lazım en yakın zamanda o zaman.

    YanıtlaSil
  16. Bilstore çok fena. Antalya'da bile, ki çok kısıtlı bir ortam, aynı Melissa'yı Bilstore 400 küsüre satarken Pink Avenue adında cici bir butik 200 küsüre satıyor.

    YanıtlaSil
  17. Evet sanırım herkes bilstore'u bildiği için böyle durum

    YanıtlaSil
  18. Farklı olan gelinliklere bayılıyorum ama buna rağmen kendim evlenirken en geleneksel modeli seçmiştim. ÖYle de tezatım yani :)
    Sevgiler,
    www.ceylinolmez.com

    YanıtlaSil
  19. işte bu kadına ve dizaynlarına bayılıyorum.güzel paylaşım

    YanıtlaSil
  20. farkı olan, akılda kalıcı bir modacı. yüksek topukları dışında ben de diğer tasarımlarını beğeniyorum. melissa'lar gerçekten şahane gelin ayakkabısı oluyor, ama bilstore'ler gerçekten abartıyor fiyatlarını... çok güzel bir post. sevgiler.

    YanıtlaSil
  21. Kalıcı bir yerin olsun istiyorsan farklı olmalısın zaten. Ben teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Söylemeden geçemeyeceğim