20 Temmuz 2012 Cuma

KATE MOSS VS YASMIN LE BON!

Stella McCartney' in mükemmel çizgileri olduğunu hepimiz biliyoruz. Burada aynı elbisenin 2 farklı modelini görüyoruz. Uzun ve kısa! Hemen aralarında bir rekabet oluşturup size sormak istiyorum. Hangisinde elbise daha iyi gözüküyor? Kate Moss mu yoksa Yasmin Le Bon mu?




Kıyafetler arasındaki seçimi size bırakıyorum ama benim gözüme batan ayakkabı seçimleri arasındaki fark oldu. Kate Moss eşsiz bir tercih yaparken rakibinin uzun etekle sakladığı o ayakkabılar tam bir rezalet. 



10 yorum:

  1. Ben elbisenin kısa halini daha çok sevdiğim için Kate Moss diyorum :)

    YanıtlaSil
  2. :)) Kate 1-0 la önce başladı o zaman.

    YanıtlaSil
  3. Kate Moss'un havası bile yeter bence Yasmin'in hiç şansı yok :)

    YanıtlaSil
  4. bende oyumu kate moss tan yana kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. :) 3-0 sanırım yasmin seçen olmayacak.

    YanıtlaSil
  6. Kate Moss demek zorundayım! :)

    http://nazlierdenphotography.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Kate Moss zaten hayat 1-0 galip başlamış bu güzellikle. O yüzden sorunun yanıtı belli :)

    YanıtlaSil
  8. Kesinlikle haklısın bir yerde haksız rekabet :)
    5-0 o zaman :)

    YanıtlaSil

Söylemeden geçemeyeceğim