25 Ağustos 2012 Cumartesi

Plaja Giderken Ne Giysem?

Uzuuuun bir süredir blogumla ilgilenemedim. Yoğun geçen okul ve iş dolu bir yazdan sonra kısa bir tatille birlikte toparlandım ve geri geldim. Yazmak için bekleyen bir sürü konuyu da tabii ki bu arada biriktirdim. Ama öncelikle yaz bitmeden son dakika tatillerini yapacaklar için plaja giderken mayo/bikini üstüne giyilebilecek farklı birkaç seçenek...



Yaza girerken aztek desenlerinden sürekli bahsettik. Plaj modası tabii ki bundan geri kalmamış ve aztek desenli geleneksel Japon kimonolarını plaj modasına katmış bile.

İşleme ve taşlarla süslenmiş bohem tarzda bikini üstleri için acaba deri çantayla mı plaja inmeli? :)

Klasiklemiş pareo stillerindense yunan tanrıçası gibi görünmeni sağlayacak bu elbise bence oldukça hoş gözüküyor. Güzel bir fikir gibi ne dersin?



2 yorum:

  1. Yunan tanrıçası olayını çok sevdim ben. Daha hareketli bir görüntü. Tercihimi ondan yana kullanıyorum:)

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. :) Beyaz olsa pareo daha bir yunan tanrıçası görünümü olur tabi.

    YanıtlaSil

Söylemeden geçemeyeceğim