6 Mart 2013 Çarşamba

Sokak Stili: Jaime King

Sokak stilini incelemeyi ve onlardan ilham almayı çok seviyorum. Bu sefer ilham alacağımız kişi sokak stili olmasına rağmen ünlü biri. Tarzını, kombinleyişini çok beğendiğim Jaime King'i sizde görün istedim.



New York sokaklarında bebe yaka ince siyah-beyaz kazağı, üstünde siyah ceketi ve siyah klasik pantolonuyla gezinen Jaime King siyah beyazın sıkıcı olmadığını ispatlamak için bu kombine çok yakışan ayakkabıları, çantayı ve o zarif eldiveni seçmiş. Sokak stilinin en güzel yanı ise saçlarındaki ve takılarındaki doğallık.





8 yorum:

  1. kombini çok beğendim.bluzda çok hoşuma gitti.ayrıca çantayada bayıldım.sizi izlemedeyim bende beklerim.

    YanıtlaSil
  2. bayıldııım ben dee ayakkabı canta eldiven ceket hepsi şahane

    YanıtlaSil
  3. bloğunu çok beğendim. severek izleyeceğim :))

    YanıtlaSil
  4. karlı hava için biraz az degil mi??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım 2 adım sonra arabasına binecek :) Yoksa az tabi.

      Sil

Söylemeden geçemeyeceğim