28 Haziran 2012 Perşembe

Peplum Modası!

Detaylar, detaylar, detaylar! Ne kadar çok seviyoruz farklı ve sıradışı detayları olan kıyafetleri. Eskiden çokta sevilmeyen hatta eleştirilen peplum gibi. Moda ikonlarının üstünde görmeyi bırak artık sokakta bile peplumları görebiliyoruz. Bunun nedeni ise artık daha sade ve basit olması.



Ben peplumun geri dönüşünü çok sevdim. Elbiselerde, eteklerde veya ceketlerde görebileceğin gibi pantolonlarda hatta şortlarda bile pepluma rastlayabilirsin. Bu trendi denemeye kara veriyorsan eğer dikkat etmen gereken birkaç şey var.


Peplum giyerek belini vurgulamak ya da ince göstermek istiyorsan peplum kısa ceket senin için ideal. Kalçanın üst kısmında bitmesi ve kemer kullanmak ise senin minik ipucun olsun.



Dikkati kalçada toplamak istiyorsan eğer kabarık ve kalçanın orta hizasında biten bir peplum elbise veya etek seçmelisin.



Kalçanı daha ince göstermen de mümkün! Kalçanın en geniş alanının bittiği noktada olan bir peplum tam bunun için.



Göğüsleri küçük göstermek için ise üst kısmı koyu renk etek kısmı açık renk peplum bir elbise bunun için yeterli.


Peplumla tamamen daha zayıf bir görünüm istiyorsan seçimin tamamı siyah renk bir elbise olmalı.


Bunun dışında çan eteği peplumlardan olabildiğince kaçın. Elbisenin veya eteğinin boyu dizüstü ya da en fazla diz altında olmalı yoksa kötü bir görünüme neden olur. Ve tabii ki yüksek topuk ayakkabılarla kullan!

14 yorum:

  1. valla peplum dosyasını detaylıca incelemişsin canım süpersin :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzelmiş , ah birde modadan anlamayan insanların bunu giydikten sonraki bakışlarını düşündümdeee :( Çok çok çok o ne der bu neder diyorum sanırım uf ..

    :)

    YanıtlaSil
  3. :) teşekkür ederim hamide.

    rimelli kız ama bütün ipuçlarını verdim kimse bişey demez merak etme :)

    YanıtlaSil
  4. ben de bayildim bu dosyaya :)

    http://stylishtimes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. :) Teşekkür ederim ayshe rose.

    YanıtlaSil
  6. Ben peplumu cok seviyorum, cok feminen gorunuyor. ELbiselerde ayri bir guzellik katiyor. X

    www.whiteperla.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Feminenlik konusunda kesinlikle katılıyorum sana.

    YanıtlaSil
  8. 6. elbise topshop beğendiysen aklında olsun:)

    YanıtlaSil
  9. Mimlendin canım :)

    YanıtlaSil
  10. :) çok saol hemen bakıyorum.

    YanıtlaSil
  11. ben sevmıyorum peplum:) eskıden cıcek desenlerde cok elestırır kıro denırdı sımdı nerede cıcek gorsek yapısıyoruz be tuhaf degıl mı:))))

    YanıtlaSil
  12. Canım süper olmuş bu makalen :) Ben her ne kadar eleştirilsede peplum modasını oldum olsaı sevdim o yüzden geri dönüşü beni ayrı bir mutlu etti :) ama sana bu güzel araştırmandan dolayı çok teşekkür ediyorum :* öptüm

    http://damlasdiary.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. :) çok teşekkür ederim damlacım. Bende peplumun ayrı bir şıklık yarattığına inanıyorum.

    YanıtlaSil

Söylemeden geçemeyeceğim